19.3.2019

Ompeluinnostusta

 Minulla on ollut jo vuosia farkkukassi, jota olen kantanut lähes päivittäin. Nyt se on päässyt jo tiensä päähän. Ihana ystäväni opetti minua miten se tehdään ja mitä ihmettä ... mä opin sen!!
Nyt on ompelukone surissut ja olen tehnyt näitä myös myyntiin teidän iloksenne. Kassissa on vuori, mutta niissä ei ole muita taskuja kuin edessä.  Laukku on helppo kuljettaa olkapäällä tai yli olan ja siihen  mahtuu hyvin esim. puhelin, lompakko ja avaimet.


Laukut ovat persoonallisia, sillä jokaisessa on erilainen tasku. Laukut maksavat 20€/kpl.

Farkuista jäi myös paloja, joten ne päätyivät purkkeihin. Purkit sopivat hyvin myös suojaruukuksi tai pikkutavaroiden säilytykseen, 7€/kpl.

On se niin pysähdyttävä hetki, kun kuulee keväällä ensimmäisen kerran mustarastaan laulavan. Joko olet kuullut sen?  Äyhöllä laulellaan jo. Purkki, jossa on Mervi Kivistön kuva kultakurkusta 10€, linnunpönttö 15€ (myynnissä 2 kpl), tulpaanioksa 1€, viheroksa 3,50.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti