20.10.2017

Uusia ihanuuksia

Erilaisia "vintagelautoja" valmistunut. Pyykkípoikaan saat laitettua vaikka lempikorttisi. "Tähtilaudassa" on naula, johon voit ripustaa mitä vaan... Laudat 9e, kortin tai tähden kera 11e (tähtilautoja saatavana vain tämä kappale)

Lasinen purkki, joka päällystetty kauniilla harmahtavalla harsokankaalla. Sisällä kahvipapuja sekä pieni alumiininen muffinsivuoka tuikulle, 7e. Myynnissä myös patterivaloja (5e), jotka tuovat valoa kauniisti kankaan läpi. Turvallista tunnelmaa :)

 Vas.puoleisen kortin teksti: "Jos haluaa löytää jotain uutta, pitää välillä olla eksyksissä" Purkki Aitan taskupurkeissa (10e/kpl) ihastuttavia Anna-Mari Westin postikortteja. Vaihda purkkeihin korttia vaikka vuodenaikojen mukaan.

Rakas Stressi, Kun luet tämän, olen jo lähtenyt. En jaksanut enää - kanssasi on mahdotonta elää. Annoin sinulle kaikkeni, mutta vaadit vaan lisää. Nyt se on loppu. Vihdoin olen onnellinen - olen löytänyt sen oikean. Hänen nimensä on Rentous, ja hän rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. Turha yrittää soittaa. terveisin Minä"

Aurinkokennopallovalot tuovat kivaa tunnelmaa aitan seinustalle ja mikä mukavinta, syttyvät ihan itsellään illan pimentyessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti